عاشق دیوانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





:: تــکـــیــه گــــاه

میخواهم امروز با دست دل بر اوراق قلبت سخنی را بنگارم

میخواهم با زبان جان سخنی را بر گوش هستی ات نجوا کنم

سخنی که از قلب برخاسته است و میخوام که بر جان بنشانم

سخنی که از منتهای وجودم بر می خیزد

و می دانم که تا منتهای هستی تو پیش خواهد رفت

گوش کن این صدای قلب من است که می گوید:

تنها سنگ صبور و صیاد دل مــــن تو تنها کسی هستی که بر جانم نشستی

تپش قلبت را در قلب خود احساس میکنم

و عشقی به پهنا و بزرگی گیتی و بلکه فراتر از آن به تو دارم

نازنین یگانه من
نگاهت را از من بر مگیر كه بی آن تنهاترینم

و كلامت را از من دریغ مدار كه

سكوت تو ، لحظه هایم را از هم می درد

و لبخندت را از من پنهان نكن

كه خنده ات شكوفه های عشقم را به ثمر می رساند

گامهایت را استوار ساز و شانه هایت را تكیه گاهم كن

كه بی تو پرپر می شوم از تمام خزانهای نیامده...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط احد در 20:41 | |